God fortsättning

Hej hej,
det är Tom fått sköta bloggandet för 2011 hittills.

Nyårsafton jobbade jag kväll och sen begav jag mig hemåt för att sova in det nya året och sen var det dags för jobb igen så Tom hade nog det betydligt trevligare än jag när det nya året gjorde inträda.

Jag har precis invigit vår nya elvisp och den nya bakformen jag fick av Tom i julklapp.
Båda grejerna fungerade bra!!

Sen ska jag till IKEA och träffa mormor, sen tar vi med oss morfar också och åker hem hit och fikar!

Tom har börjar klura på om vi ska blogga från wordpress istället... eller var det nu heter... Han får dock klura lite mer på designen. Men vi återkommer såklart om detta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0