Windows 7 uppgradering

Tre saker.

Edit: FYRA saker nu.

1. Jag har för första gången i mitt liv köpt en äkta windowskopia, eller rättare sagt första gången som jag antagligen har köpt mjukvara till datorn överhuvudtaget! Kanske kommer jag till himlen?

2. Jag har kanske gjort bort mig i mitt köp, men det får jag först reda på efter installationen som jag hade tänkt skulle ske imorgon. Ni får veta då.

3. I värsta fall.... Är det någon som vill uppgradera sitt XP/Vista till Windows 7? ;)

4. Det är helt otroligt vad folk skickar en massa 'spam' i kommentarerna när bloggen visas på blogg.se's förstasida.




Kommentarer
Postat av: Elina

Nämen Tom, vad har du nu gjort?!??

2010-09-29 @ 17:48:06
URL: http://housemill.blogg.se/
Postat av: Z

Funderar på att skaffa windows 7 så väntar spänt på din recension =)

2010-09-29 @ 19:55:57
URL: http://tindrali.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0