Vaxning

Idag ska jag ge mig på att vaxa bilen. Vi får se hur det går, men förhoppningsvis får den ett bra skydd till vintern. Med andra ord ska jag också inviga en av mina födelsedagspresenter från Ronny och Iréne! Elina och mamma ska senare till Mullsjö med bilen ikväll och dansa. Jag har förbjudit henne att köra i vattenpölar och andra lergropar.

Angående alla grytorna på spisen så har jag ju vett till att torka bort smuts och skit innan jag tar en bild och lägger upp på det stora vida internet ;) Det var ganska kladdigt av stekspadarna som jag hade att röra med, som ligger till vänster utanför bild ;)




Kommentarer
Postat av: Annelie

Ok ..jag tror dig!!

2010-09-08 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0