Upptagen man gör så gott han kan?

Har äntligen fått ordning på kalendern som har strulat lite för mig de senaste dagarna. Jag och Elina har två olika kalendrar, men vi har "delat ut" dem så att vi ser varandras i våra telefoner. Men av någon anledning försvann hennes kalender i min telefon och efter mycket trixande, vrede och tårar så kom jag på en lösning.

Nu funkar det alltså (förhoppningsvis även hos Elina :o), och tittar man ser jag ut att ha väldigt mycket att göra i oktober men så är alltså inte fallet utan säkert 80% av aktiviteterna nedan är Elinas ;)



Senare idag ska jag hänga upp tvätten (Yes darling! Jag kom ihåg duschdrapperiet också!), kolla på det senaste avsnittet av House (typ 1½ säsong före TV4) och får jag tråkigt framåt ett-tiden åker jag nog och hälsar på farmor och Alma. Senare ikväll kommer det en kille från Gislaved som ville filma mig med en höghastighetskamera (tar 5000 bilder/sek ;D) när jag skjuter för att se bland annat hur min nya strängdämpare funkar. Om jag får tag på filmerna efteråt så ska jag försöka lägga upp dem på DS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0