Trevligt

God kväll alla vänner,
först tänkte jag börja med att säga/skriva att det är mycket trevligt med alla kommentarer...
Fortfarande svårt att svara på dom, men vi läsar alla och skänker en eller två små tankar.

Andra grejen jag ska säga är att jag tänker lägga ut en bild idag.
Sitter inte vid Toms lilla minidator utan snarare Toms stora megadator.
Stor låda, två skärmar, upphöjt tangentbord..
ja det känns stort och jag når inte upp på en ergonomiskt sätt.
Känner mig som en dvärg...
eller hur jag tror dom kan känna ibland.
En småvuxen liten krabat helt enkelt.

På tal om tangentbord så vände jag på det som vi har på jobbet idag...
och sen skakade jag lite.
Usch!

Ja, annars har det inte hänt någonting.
Mina easytone har bidragit till träningsvärk och skavsår,
men för övrigt så mår jag som en prinsessa.
Min helg har börjat!

Tjillivippen!


Österlen 2008.





Kommentarer
Postat av: mamma Annelie

Gött mos.... me Helg eller hur...

Vi syns på Söndag.



Kram

2010-09-10 @ 09:02:31
Postat av: Mormor

Fint kort, saknar att det inte blev någon höstresa i år.

2010-09-10 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0