Tiden springer

Hej hej,
idag har jag jobbat.
Klockan 14:45 meddelar jag personalen på avdelningen att jag ska komma ner strax efter klockan 15 igen...
Sen var det full rulle med dokumentation och pyssel som hör det till...
Klocka 15:57 tittar jag på klockan och tänker...
Men.. den borde ju bara vara strax efter 15 nu.
Men icke!
Dagen har sprungit iväg och jag har inte hunnit med allt jag velat...

Nu ska vi strax äta kalops, det är Tom som är kocken idag!


Här är en turkisk kossa. Vi såg den när vi var på Manhavgatfloden!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack Elina nu kan jag se er nya banner, den var fin. saknar bara Huskvarnabor i den.

Damerna i bastun frågade efter dig och vad du pysslade med nu.

2010-09-08 @ 08:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0