Tacopaj

Hej hej,
tänkte hinna klämma in ett liten inlägg och berätta om min händelserika dag!

Vaknade två minuter innan klockan och traskade iväg till jobbet.
Nu är det ännu mörkare om man jämför med sist jag kommenterade mörkret.
Reflex reflex reflex, tur att jag håller mig på gångvägarna!

Sen var det jobb och lite slit och pyssel.
Sen kom jag hem till min älskade och lagade lite tacopaj!

Nu ska jag kika på halv åtta hos mig!!


Här hittade jag en lite småfestlig bild...
tänkte att detta var Nikki i en toarulle.
Använd fantasin vänner!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Tycker det liknar Trisse, du får passa på Nicke så får du nog ensån bild.

2010-09-28 @ 08:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0