Soffan

En brun pälsboll har intagit soffan bakom mig. Vi tittar på House tillsammans. Eller rättare sagt; Jag tittar på House och hon snarkar. Jag tror inte Elina har något emot att hon ligger där för när vi var hos Herr Karlsson i lördags sa hon att hon tyckte att hundarna skulle få ligga i soffan som en vanlig familjemedlem.

Sagt, och gjort.

Idag blev det köttbullar, i storleken mindre än vanligt, men storleken större än Annelies. De blev goda och för en gångs skull lyckades jag måtta upp pasta också så att det blev lagom mängd till 2 matlådor också.

Fantastiskt!

Angående påjgottar som behöver poleras osv så är jag ju faktiskt inte klar med min egna än.. Jag har ju taket kvar ;)




En gammal bild men benet är fortfarande inte uppätet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0