Skrämmande känsla

Ja det är nog något som Elina har i kroppen just nu. ;)

Tidigare idag ringde hon mig och sa att hon mentalt var förberedd på att köpa en HTC nu med abonnemang osv. Jag konstaterade för henne att det lär ta lite tid för att den är slut precis överallt! Det finns inte många som har Wildfires på lager, och framför allt inga röda.

Tills nu.

Jag såg av en händelse att Katshing hade röda wildfires, med lagerstatus "Snart slut". Jag ringer Elina och berättar läget.

Jag beställer. Jag betalar.

Sen återstår det att se när den kommer. Elina är nu på jobbet och med all sannolikhet har hon en otäck olustkänsla när jag återigen har handlat åt henne för några tusenlappar utan hennes närvaro (Var det en bil förra gången? ;) )

Så om ett par dagar så....






Kommentarer
Postat av: Annelie/Seppo

Va bra att du handlar lite Tom...Elina tycker det är skönt att du gör det...när hon bestämt sig!!

2010-09-09 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0