Rosten är kvar

Det blev inget vidare resultat i fars och mitt försök att få bort rosten på Ka'n. Vi hade helt enkelt för dåliga verktyg. Lösning på det kommer. Men när jag ändå var uppe hos dem passade jag på att tvätta vår bil, så nu är den ren och fin igen ;)

Noterade just att HTC Wildfire går åt snabbare än när det är rea på kläder på Kappahl, för idag finns det inga telefoner kvar på Komplett.se där jag köpte Annelies och Seppos telefoner, för fyra dagar sen. Då fanns det 13 vita + 29 bruna kvar, men nu är de borta.

Jisses.


Jag fyller ut inlägget lite med en bild. GUUUD vad söt hon var i den åldern ;) Det kanske är bäst att berätta för pappa att det är Molly, och inte Alma! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0