Nytt

Hej hej,
idag har jag bakat bröd så nu har vi bröd i frysen så det säkert räcker i en månad..
eller i alla fall i minst tre veckor.
Det beror på hur hungrig min 'hemmafru' blir på dagarna.
Sen hjälpte jag 'hemmafrun' med att städa lägenheten.
Så nu har vi det rent och fint nästan överallt.
Hmm... dammat har vi inte gjort ännu.

Efter städning och bakning var vi hungriga så vi fick trycka i oss lite lunch
som bestod av matlådor..
vad trevligt på en lördag!
Inte!

För övrigt så vet jag några som åker till Turklandet idag,
jag har avundsjuk!
Att skvalpa runt i havet, få ofrivilliga nässköljningar och njuta av solen
skulle jag inte tacka nej till.
Men vädret är trots allt ganska behagligt här med!
Skänker i alla fall er en liten tanke och önskar er en trevlig semester!

Nu till rubriken.




Taa daa!! En hall-lampa... halllampa, hallampa!




Två hallmattor.

Ny hall!





Kommentarer
Postat av: Annelie/Seppo

Snyggt!!

2010-09-11 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0