Nytt nytt

Hej hej,
nu ska jag skriva ett riktigt inlägg.
Jag har massa nytt att lära...
Facebook är krångligt...
min telefon är krånglig

men hör och häpnad.
Jag har bloggat från den (min vildeld).. Två gånger!
Mika, välkommen till klubben!

Idag skulle jag ätit grekmat på Marie,
men tyvärr fick det ställas in så nu får vi planera in ett nytt datum!
Det blev mammas kålsoppa till lunch istället,
men jag är ju förtjust i det också så jag fick avnjuta en god lunch i alla fall!

Jag frågade Tom om jag var fjollig som lägger in massa blombilder här...
han sa nej.. men jag tror att han ljuger!


Någon som vet vad detta är för blomma/buske/växt.
Jag tog bilden i Turkiet och sen vinkade en liten turkisk flicka från ett fönster
tills vi vinkade tillbaka och log!






Kommentarer
Postat av: Mormor

Ser ut som det är hibiskus, finns i blålila färger.

Har du fler bilder?

2010-09-17 @ 16:30:56
Postat av: mikaela

Tack! :)

2010-09-17 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0