Linedance

Hej hej,
snart ska jag iväg och dansa.
Easy does it med Roxette blir kanske dagens nya dans.
Sen blir det Wave on wave som önskedans från Susanne.
Kom på förra natten att hon önskat men totalt förträngt vilken dans.
Jag var smått förtvivlad ett tag i min ensamhet när jag inte kunde somna.
Men sen kom jag på det!

Vi får se om jag kan dansa idag.
Har någon muskelmojj i låret,
men jag ska förtränga det och ge järnet..
Cykel till jobbet imorgon också!



Jag ska kanske leda lite dans i luciatiderna med.





Kommentarer
Postat av: Marie

Vad är det för låt med Roxette?? Easy does it...Har jag aldrig hört med Roxette,vilken skiva ligger den på?Har allt med dom å hittar ingen låttitel som heter så...//Marie

2010-09-22 @ 21:32:28
Postat av: Tom

Det kan vara så att dansen heter Easy does it, och sen har hon en Roxette-låt till. Elina är inte alltid så tydlig ;)

2010-09-23 @ 09:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0