Lila blomma

Godmorgon,
Jag kunde inte sova mera nu.
Igår kväll tittade vi på "Allt flyter", en lättsam film som faktiskt inte riktigt slutade som alla andra filmer gör. Jag förespådde i alla fall inte slutet. Jag kan nog inte säga att jag fick 'nästan rätt' heller.

Idag är vi bjudna på lunch henna hos Jörgen och Thina...
igår åt vi oxfilé och eftersom Jörgen inte lyckades briljera med en sallad till Thina igår så vill han nog briljera idag och bjuder därför på just oxfilé. Det är inte fy skam det!

Sen ska jag jobba.


Mormor:
Nej, jag har inte fler bilder på vad som skulle kunna vara en hibiskus... en till... men den är på snudden likadan.

Här kommer en bild på en annan blomma... Den är också lila och så var det några "bär" på också.


Smedbyn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0