Källare

Hej hej,
idag ska jag svara på kommentarerna:

Mormor: Jag saknar också Österlen, men kanske kan vi åka nästa år?!

Mamma:
Gött mos?! Idag blir det lövbiff och förresten är det jätteskönt med helg för nästa vecka jobbar jag sex dagar. Ses på söndag, då kanske vi kan plantera om lite blommor?!



Fredag, härliga fredag!

Idag har jag varit nere i källaren och hämtat byxor jag inte kunna ha på mig på ett tag. Men nu passade dom.. eller i alla fall ett par för jag har inte provat flera!
Jag och Tom ska ut och ränna på stan sen och kanske A6. Jag vet inte. Jag följer bara med. Och sen blir det, som jag skrev till mamma, lövbiff, klyftpotatis och beanaisesås, det är nästan som godis det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0