Jobbansökning

Idag har jag sökt jobb. Jag hoppas verkligen att jag iaf får komma på intervju för jag vill verkligen ha det här jobbet ;) Men vi får se. Sista ansökning går inte ut än på ett tag så det lär nog ta lite tid innan jag får svar.

Idag har jag beställt två stycken HTC Wildfire, en vit och en brun. Jag borde få lön av HTC så som jag promotat deras telefoner ;) Det är Annelie och Seppo som har bestämt sig att ta ett steg in i den virtuella världen där kunskap är makt och makt är tillgänglighet. Det kommer nog gå bra!

Imorgon ska jag försöka mig på att ta bort rosten på Ka'n. I princip alla de lagningar som jag och Martin (Mattin) fixade förra året har försvunnit. De har förmodligen slitits bort av stora isbildningar som blir på vintern. Förra vintern var ju inte särskilt mild heller så det hade nog en påverkan. Vi får se hur det går. Jag har iaf sagt att jag inte lämnar några garantier för att det blir snyggt.


Förresten. Vi var och röstade igår och jag röstade varken på valpen, SD, Kalle Anka eller Mona Sahlin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0