Impregnerad

Ja som Elina säger så kommer hon lära sig mycket det kommande året ;) Men det som är lite skrämmande är att man skapar sig ett beroende genom att alltid ha möjlighet att kolla facebook, mail, bloggar etc vart man än är. Likväl kan det anses som tidsfördriv. Dessutom kommunicerar jag och Elina gratis med varandra nu, både via meddelanden och om vi ringer varandra.

Mina dagar i övrigt är ganska tråkiga. Därför skriver jag ingen blogg på dagarna för att det finns inget spännande att skriva om. Jag kan inte skriva vad jag gör, för jag gör absolut ingenting. Imorgon och på torsdag ska jag däremot vara hundvakt åt Alma och jag tror att jag tar med henne hem en sväng så lämnar jag henne på kvällen. Då får jag ju iaf sällskap i min ensamhet och tristess! ;)

Elina skrattar till. Hon såg precis ett spel som heter guitar hero på Android market.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Ang.. inget att göra..det finns en Peugeot att tvätta städa och polera......i Mullsjö

2010-09-15 @ 13:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0