Handla/Panga

Idag ska jag handla - med Elinas majstrocard. Jag har blivit betrodd!

Nästan. Hon ville se kvitto efteråt :/  Men det går bra för jag tänker inte lura henne! :D Jag meddelade henne att om jag hade velat ta hennes pengar hade jag plundrat hennes spargris flera månader innan hon gjorde det :p

På tal om majstro så får jag ett nytt VISA-kort i dagarna. Det gamla är knepigt och framför allt på fredagarna. Jag skicka ett klagomål till banken om det och en annan sak, och de ringde upp nån dag senare och sa att jag inte ska behöva betala för ett nytt kort (det var nämligen det jag gnällde om. Jag tycker att köper man ett kort ska det fungera längre än ett år). Jag har alltså beställt ett nytt motiv och sen när det kommer ska jag maila banken och säga att de ska sätta in 123:- på mitt konto ;)

Vad det blev för motiv får ni klura på en stund, men det blev väl ganska orginellt - kanske.

Sen ska jag panga pil med pensionärerna ;)




Kommentarer
Postat av: Mikaela

2010-09-16 @ 17:24:44
Postat av: Mikaela

Jag har fått en HTC till jobbet, det är därför mitt första meddelande är tomt. Jag är fortfarande nybörjare. Kram Mika

2010-09-16 @ 17:29:33
Postat av: Tom

Yey! Vad blev det för nån då? En Desire?

2010-09-16 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0