Fri måndag

Hej hej,
idag är jag ledig.
Superskönt, men imorgon ringer klockan 05:40 och då blir det till att knalla upp igen.
Men det är trevligt på jobbet så det tar väl inte emot att stiga upp förrens på fredag,
men då har jag ju lördag, söndag att se fram emot!

Idag ska vi ut å åka lite, inget långt...
och kanske inte länge heller.
Ingen vet!




En rolig historia.

En polisman fick sladd och körde i diket.
Han gick till närmaste bondgård för att få hjälp.
Den enda som var hemma var den elvaårige sonen
men denne tog kavat traktorn och drog polisbilen ur diket.
- Jaha, det gick ju bra, sa den något generade polisen.
Men är du inte lite för ung för att köra traktor egentligen?
- Det är möjligt, svarade pojken lugnt,
men jag håller mig åtminstone på vägen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0