Försvunnen

Hej hej,
idag var enhetschefen mycket upprörd... jag förstår henne.
En anställd var borta! Spårlöst försvunnen.
Hon jobbade igår kväll och så hade hon sagt att hon skulle jobba imorgon igen klockan sju, men hon var inte plats och det gick inte få tag på henne någonstans.
Ett evigt sökande.
Otäckt!
Får ta reda på mera imorgon.

Annars har dagen innehållit lite av varje; rond, diskning av dosetter, justering av läkemedel, sår, bältros och delegeringar. Ganska bra variation.

Imorgon har jag sovmorgon och det ska jag njuta av fullt ut!



Förresten, min hemmafru har varit väldigt kreativ idag
och trots sysslor som ogillas var han på mycket gott humör när jag kom hem idag!


Glad är jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0