Fisket

Hej hej,
igår var det kallt vid kräftfisket men vi hade en brasa att värma oss vid som tur var.
Tyvärr så fick vi inte värst många kräftor men för min del spelar det ingen roll..
men det hade varit kul med en superfångst!

Lilla Alma sover som en gris nu... hon är nog trött efter bravaderna i Mullsjö.
Först så var vi ute hela gårkvällen... och idag har hon varit på promenad och hälsat på en massa folk; mormor, morfar, Raija, Johan, Zenita, Nora, Nikki, Lottie, Anders och så senare träffade hon även Sandra, Martin och Patric.
Fullt ös för den lilla.. se om hon vaknar snart så att vi kan gå ut på en liten promenad innan kvällsmaten.

Lilla Nikki har fått flytta hem idag... hon verkar också trött för hon har inte kikat ut ännu... Kanske för att hon ägnade halva bilresan hem åt att gräva.. inte vet jag!

Förresten så har jag gjort det ... IGEN!
Vattnat mina klöver lite för bra...
Jag förstår mig inte på dessa växter!


Här är en liten kisse med okänt namn. Den kom i alla fall och hälsade på oss sista dagen när vi åt middag i Turkiet! Ganska söt... men en av katterna på hotellet var sötast!

Så nu innehåller inlägget både råtta, katt och hund!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0