En tanke

Jag fick precis en snilleblixt. Om nu mamma gillar att dansa linedance, en dansform som innehåller mycket country (även om Elina kanske inte öser det så värst mkt utan skriver istället dansbeskrivningar till låtar som jag väljer ;) ). Det skulle innebära att när pappa lyssnar på den där hemska och outhärdliga countrymusiken i bilen så kanske mamma har vant sig. Om inte annat kanske hon "dansar i huvudet" ?? Det blir också ett tidsfördriv på resans gång.

Idag ska jag (numera hemmafru) handla. Elina har beställt lasagne till ikväll. Jag ska även inhandla fler matlådor och några batterier. På eftermiddagen ska jag träna med pensionärerna på klubben. Det vankas klubbmästerskap i helgen och jag tänker vinna!

Eller ja...Inte komma sist iaf ;) Jag har en föraning om att jag ligger bra till på tavlan, men kommer vara mer eller mindre körd i skogen mot de andra då jag inte skjutit i skogen sedan slutet av maj. Men vi får se. Jag ligger numera i hårdträning med fyra skjutpass denna veckan.

Dax att klä på sig ett par mer passande byxor.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tom



När i Helgen är tävlingen??

2010-09-09 @ 10:26:54
Postat av: Tom

Söndag kl 10

2010-09-09 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0