Easytone

Hej hå,
nu har ag spenderat massa pengar...

Lins- och synkontroll och nya linser på ingång.

Sen var det nya skor...
- Easytone så nu ska jag träna upp mina små muskler som jag inte vet existrer ännu
men det lär jag väl märka imorgon... Spännande!
Storlek 38 ½ ! Jag som brukar behöva 40.

Och sen for vi iväg och handlade lite på Willys.

Vi har köpt ett nytt oljefilter till bilen med.. men det fick Tom betala!


Tom föreslog lax
(FISK!) till lunch idag,
så vi gjorde en sås som vi fick hos Staffan och Moa
och 'ugnslagade' laxen.

Det var mycket gott jag ett tag ville jag till och med slicka tallriken!









Kommentarer
Postat av: Mamma Annelie

Hej , Va bra du köpt nya skor ,hoppas du kommer gilla dom ..det gör ja!

Fisk är gott ..va kul att Tom ville ha de!

2010-09-07 @ 06:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0