Domedagen

Nu har jag börjat installera. Än så länge verkar det funka. Men jag tar inte ut glädjen i förskott :|

Vaknade imorse av "Bzz..bzz....bzzz...bzz"

Tänkte "Elina stäng av din väckarklocka" men insåg ganska snabbt att det var min telefon som ringde.

Det var farmor. Hon börjar med "Hej Tom! Jag tänkte utnyttja de där 10 kronorna du gav mig för några veckor sedan till att ringa dig!" Sen pratade hon på, och jag har nog aldrig hört henne prata så snabbt. Inga stammningar, inga uppehåll och framför allt inga andetag. Imponerande för en 86-åring ;)

Ska vara hundvakt till pälsbollen i eftermiddag. Ska alldeles strax upp och hämta henne. Kanske åker vi och hälsar på pensionärerna idag också? Hon tycker om dem, och jag tror de tycker om henne. Lite iallafal ;)

Hmm... "Windowsfiler expanderas...67%"

Ser lovande ut. Än så länge.


Till Herr M Larsson:

Glöm nu inte att klippa din halte svärfars gräsmatta, och räfsa upp löven som faller nu när hösten står vid dörren! ;) Tänk på att spara din gamle svärmor ;)




Kommentarer
Postat av: Annelie/ Seppo

Vi väntade och väntade...men ingen MR Martin .L

Kom ....men den som väntar på något gott...

DU kommer ju i Helgen!:))

2010-10-01 @ 09:38:44
Postat av: Tom

Men jag har hört att Martin har rutin på sånt :)

2010-10-01 @ 10:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0