Dansa dansa

Hej hej,
mitt jobb är allt bra konstigt ibland.
Först får man ett dödsbesked och några timmar senare äter man smörgåstårta
(jag åt inte... det var massor med räkor på och troligen i också).
Smörgåstårtan var från anhöriga hos en som gick bort för ett tag sen.
Döden är konstig men man tar det inte så hårt längre.
Man minns och skrattar med den andra personalen.
Men det är ju skönt att minns det roliga!

Idag var vi alla tre och jobbade... riktigt skönt då jag kunde fokusera på mina patienter, enbart!

Jag hann inte mer än att komma hem efter jobbet förrän det var dags att åka igen.
Linedance!
Superkul idag med!
Thina följde också med och dansade, trevligt med sällskap i bilen,
resan går snabbare då!

Idag blir det ingen bild då jag sitter vid Toms lilla minidator!





Kommentarer
Postat av: Mamma Annelie

Dansen var super kul!!



Och Thina var duktig!!

2010-09-09 @ 07:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0