Vinter med det som hör till

Idag blir det nog till att sätta på vinterdäcken. Här i soliga (okej, kanske inte idag) Huskvarna så har vi hitintills inte sett en enda snöflinga men det ligger tydligen lite bergen runt om oss, och speciellt i alpbyn Mullsjö. Jag och far ska ta oss an att byta på båda tre bilarna. Det blir bara värre och värre. För några år sedan var det bara en bil, sen två och nu tre.

*Suck*

För övrigt händer väl inte så mycket. Jag har jobbat en del och dessutom fått några extra dagar i novmber. Det känns bra. Något vikariat på mitt sommarjobb fick jag dock inte, men det hade inget med varken mig eller min ansökan att göra.

Vi har förresten köpt vägg- och takfärg nu också. Vi tänkte göra en fondvägg i hallen, fast eftersom vi tyckte om den gröna färgen så målar vi istället taket som fond"vägg" i färgen rosa. Det kommer väl bli snyggt?

Ne..skojar bara ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0