Schemat idag

Det finns en del att göra idag. Tänkte att jag skulle hinna tvätta bilen och tanka. Även hjälpa en vän med hennes dator samt laga mat. Det blir något med fläskfilé ikväll.

Igår sökte jag inte mindre än två jobb, och samtidigt hittade jag ett annat jobb också som jag tänkte skriva ihop ett nytt brev till idag...eller nästa vecka. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva än ;)

Nästa helg är det tävling i Vetlanda. Det blir första tävlingen sedan inomhus-SM i vintras så jag kommer nog faktiskt vara lite nervös. Men vi får se hur det går. Förhoppningsvis dunkar jag in pilarna som på bilden nedan ;)


Nej.. dem är inte dittsatta för hand ;p




Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart dom hamnar i mitten.....

2010-10-08 @ 10:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0