Journal

"Patienten påpekar att jag kom lagom för att gratulera på födelsedagen"

/Elina ;)




Jag vet inte när hon skrev den, men den fanns i utkastet på bloggen. Ibland funderar man på hur folk resonerar när de skriver journaler. Jag har ännu inte läst så många grodor, utan mest syftningsfel.

Idag har jag för övrigt haft fullt upp. Jag har sökt jobb, handlat det vi glömde igår (köpte för övrigt 2 kg ris i onödan). Sen har jag lagat två maträtter; en kasslerlåda med ris och en ungsstekt kyckling som jag sedan plockade. Ska bara göra en dressing så kan Elina ha kycklingssallad till jobbet imorgon.

När jag gjort dressingen ska jag tömma diskmaskinen, ta ner min tvätt och svepa lite snabbt med dammsugaren.


Snacka om husmor! Jag tänker konkurrera stenhårt med Mr. Kärkkäinen på Finken i tävlingen om vem som gör mest hemma ;)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Är jag också med i den tävlingen?

2010-10-05 @ 15:13:40
URL: http://livetistugan.blogg.se/
Postat av: Tom

Om du vill.

2010-10-05 @ 15:45:47
Postat av: Elina

Är det inte en tävling för män? ;)

Ställer Marin upp?

2010-10-05 @ 16:04:48
Postat av: Annelie

Jag tror jag vinner gör både mina och Seppos sysslor just nu...

2010-10-06 @ 09:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0