Helgen

Hej hej,
i lördags åkte vi till Mullsjö.

Kalas för Patric och mormor,
smarrig mat, Sjuan och Mexican train...
och prinsesstårta!
Det var helkul!
Tack!


Här är jag... jag gick igång på ångorna jag!


Tom mitt i en omgång av sjuan.


Den smarriga prinsesstårtan!


Mexican train.


Söndagen har innehållit svamp; plockning, rensning och ätning.


Innan vi for till svampskogen träffade vi Måns, han trodde jag hade godis.


Men han fick godis av mamma... Trisse också!


Påväg till svampskogen.


Efter en stund i skogen... korgarna fylldes på snabbt!


Hmm...


Sen har jag och Tom hälsat på hos Raija och träffat Nora och Nikki!


En glad Nikki!


Mangosoppa till mellanmål för Nora.


Till middag fick vi köttbullar till middag,
mamma är snäll som rullar små köttbullar
när hon väntar besök från Huskvarna.
Sen for vi hem med prinsesstårta i baksätet.

Väl hemma så har jag rensat svamp i över två och en halv timma.
En massa trattisar på torkning har jag nu!


Dags att rensa...


Äntligen färdigrensat!


Kvällsmat.


Det var helgen kort och gott!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul med alla bilder.

Nu finns recept på soppan i din e-post

2010-10-04 @ 08:24:53
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Härliga bilder!

Är allt bra idag?

2010-10-04 @ 13:11:35
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: mamma

Jag tycker oxå att det var härliga bilder!!!

Skogen ser ut som en Trollskog..med tre häxor med breda rumpor!!

2010-10-04 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0