Dansa dansa

Hej hej,
har precis repeterat alla danserna vi har dansat denna terminen...
Minus några och plus någon.. hmm.
Den ekvationen får jag inte ihop,
men det gick i alla fall bättre än vad jag väntat mig.
Men att dansa ensam är fortfarande inte kul,
kom dock igång lite till The Baseballs - Let's get loud.
Aaah, Bra!



För övrigt så har jag jobbat idag och har upplevt det mest äckliga under hela mitt liv.
Hmm.. kanske... men så här illamående har jag aldrig förr blivit i en jobbsituation...
inte någon annan situation heller ... förutom då man varit "kräksjuk".
Det var i alla fall levrat blod.. huuu!

Sen fick jag jobba över... en hel timma..
Men jag "kompar" väl lite då jag behöver sluta lite tidigare på torsdag,
då ska jag ge lite blod.. inget levrat blod!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Väntar ..ska bli kul med Dans!!

2010-10-06 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0