Arbete

Jag har arbetat.
Två dagar i rad.

Inte illa.

Kom hem för en stund sedan och ska snart förbereda maten till ikväll. Köttfärssås - för andra gången idag. En klient hade matlagning på schemat idag och ville göra just köttfärssås. Så man kan säga att jag gjort det dubbelt idag, även ifall jag faktiskt inte gjorde så mycket i hennes matlagning mer än att se till att inte bränna fast köttet.

Efter maten bär det iväg till träningen då det är tävling i Vetlanda i helgen. Om jag har tur har jag lyckats trimma in bågen någorlunda okej 4 dagar innan tävling, bra va? ;)






Kommentarer
Postat av: Annelie/Seppo

Vi Hejar på dig Tom...Heja heja Heja!!

2010-10-14 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0