Vetlanda

Ikväll ska jag bege mig till Vetlanda tillsammans med tre andra från klubben för att träna lite ihop med Vetlandaskyttarna. Om jag har fått rätt info kommer även några från Oskarshamn. Det är trevligt att träffas sådär "utanför" tävlingarna för att bara umgås och träna tillsammans. Inte för att man direkt ser varandra som konkurrenter ändå på tävlingarna men det blir ju alltid en annan stämning när man träffas såhär.

För övrigt ska jag gå ut med min lilla hund idag. Eller pappas hund. Hon var på ett litet besök här i fredags och hon lämnade tydliga spår efter sig. Och pappa erbjöd sig inte ens att städa efter sin hund ;)


Alma hade dock viss hjälp av Elina att stöka ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0