Rubrik?

Tänkte slänga in ett blogginlägg nu i vinterkylan. Det var ett tag sen sist.

Det har faktiskt inte hänt så mycket. Österängen där jag sökte jobb har inte hört av sig och jag har ringt men inte fått tag på dem. Mest troligen så kan man väl anta att jag inte har fått det jobbet. Vore väl iofs inte så konstigt efter mina svävande svar a la´ Rickard på Hälso under intervjun. Men men.. life goes on. Elina har ju för tillfället jobb iaf, och det har jag också. Jag har nog en garanterad inkomst till och med januari i alla fall.

Annars flyter det på i Huskvarna. Vi har inte riktigt lika mycket snö som i Mullsnö men det finns lite trots allt. Det går fortfarande att cykla till jobbet.

Våga vägra vinter! ;)

Igår kväll när vi satt och åt Elinas goda plättar pratade vi om nåt som jag inte kommer ihåg, men jag reagerade på ett ord som Elina sa..... "annas"

"Vad sa du?" sa jag
"Annarchs."
"Nej, annas sa du"
"*Garv*, jag vet! Sluuuta!"

Det börjar ta sig ;)





Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hoppas ännu på att du fått jobbet vänta lite...

Sen måste ni komma oftare nu ...katastrof med dialekten!!

2010-11-30 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0