Plättar

Hej hej,
då var det konstaterat.
Elina klarar av att steka plättar.
Sist jag gjorde det.. säkert tio år sen...
så minns jag hur dom brände fast och mamma fick ta över!

Jag har lagt in lite bilder på datorn idag,
det är för omväxlings skull nu för tiden.
Jag måste ta tag i det där igen,
det är ju faktist jätteskoj att fotografera lite!
Min blixt är lite elak, här kommer ett exempel.


Trisse hemma i soffan i den röda lilla stugan.



Svar på kommentarer angående pepparkaksbaket:

Mamma/Pappa: Vem är det som är sugen?? ;)

Mormor: Alla blev lite småbrända, men inte såpass att morfar väldigt gärna vill ha dom,
men jag tar med några till helgen eller kanske redan på onsdag?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0