Natten

Sitter på jobbet. Jag jobbar natt, men det gör inte så mycket. Lättförtjänta pengar, förutsatt att jag får sova ;) Fördelen är att jag är ledig från kl. 10:00 imon!

Jag skrev inget inlägg tidigare idag för jag hann inte. Har varit på Hälso och druckit kaffe medans jag väntade på en viss Frida som ville köpa en bok av mig. Kaffet smakade precis som det brukar och en viss nostalgi flöt igenom min kropp. Efter det hälsade jag på pappa och Alma och gjorde en hjälteinsats genom att skjutsa ner pappa till Atteviks så han kunde hämta bilen. Sen tog jag mig en pizza hos Davids och efter det åkte jag till jobbet.

Min kära sicknurse har blivit LAS:ad och hur fantastiskt är inte det? Vi får hoppas att hon får det jobbet hon vill ha!

Nehe, nu börjar Topgear.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Trevligt när du bloggar oxå!!

2010-11-24 @ 08:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0