Löning

Hej hej,
pengakåta jag har lagt märke till att vi får lön denna veckan.
Jag gillar pengar. Det går inte komma ifrån.
Synd att man inte får lön två gånger i månaden..?!
Fast då skulle man ju så samma summa båda gångerna!

Måndag idag då!
Idag gorde Tom frukost till mig,
han bara slängde sig upp på morgonen när han såg att jag låg kvar.
Lite kärleksfullt tycker jag!
Sedan sa han i "mörkret", det låter som om det har snöat 100 mm i natt
och det har det nog gjort också!

Just nu har vi en salamipaj i ugnen.
När den är klar ska vi ge oss ut och sladda lite på vägarna mot A6.

Senare är det jobbdags!





Här ovan är bilderna jag inte kunde ladda upp igår av någon okänd anledning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0