Julgran och städskåp

Hej svejs,
jag vet inte om jag var morgonsjuk...
dagen var rätt bra... men nu känns det som
en kvällssjuka drar in då jag är tjock i halsen!
Jag som varit så pigg så länge...
kan jag inte få vara det nu med?
Äsch, det går väl över till imorgon!?
En förkylning är väl inget å klaga på?!

Idag har vi köpt en julgran,
180 cm hög, det tyckte vi var lagom
och så lite julgranskulor och en "fot"...
Nu är det bara stjärnan till toppen kvar.



Sen har vi köpt ett städskåp till hallen,
tacksamma var vi att vi kör skoda och inte ford kaa,
för ett skåp på 1,95 m hade inte varit lätt å få med sig
i den lilla forden!

Ikväll blir det smaskig middag,
ryggbiff, klyftpotatis och morötter, stekt lök och beanaisesås!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0