Jag betalade, jag strulade, jag vann

En händelserik måndag när det gäller affärer för Mr. Pedersen. Jag bestämde mig efter mycket tänkande att köpa en app (program) till min telefon. Det skulle kosta 50 kr. Jag pröjsade, och efter mycket strul med market så hade jag utvecklaren (bolaget) till att ge mig en licens. Plötsligt hade jag två versioner av samma program på telefonen. Jag tog bort ett av dem (naturligtvis fel :/) och mitt köp ångrades. Pengarna skulle då sättas in på mitt konto igen. Jag gjorde därefter en ny beställning och 50 kr drogs från kontot. Då fick jag veta att det inte gick att ångra det köpet eftersom jag beställt artikeln tidigare.

Tre minuter senare ser jag att jag är en av vinnarna i en tävling som priset är....en gratis licens! Återigen kontakt med utvecklaren och förklarar läget. Det hela slutar nog med nu att jag får tillbaka 50 kr på mitt konto som utvecklaren sätter in direkt och jag får appen gratis ;)


Nu har jag deltagit i en annan tävling där priset är en 8 GB mp3-spelare och ett 32 GB micro-SD. Tävlingen gick ut på att motivera varför jag behövde ett så stort kort. Vi får se hur det går ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0