Fyra dygn

Nu är det nästan fyra dygn sen som vi uppdaterade här!
Men vi mår bra!

I fredags blev det en intensiv dag då jag jobbade
och sen kom Tom och hämtade mig och sen var det Zumba-dags.
Sen fick vi smaskiga hamburgare hos morfar.
Sovdags.

Lördag klockan 03:15 blev vi väckte och sen åkte vi till Tyskland...
Buss, buss buss, färja, buss och färja.
Puttgarden Bordershop.
Sen var vi fattiga och begav oss hem.
22:30 var vi hemma och sen sov vi som grisar hela natten.

Nu har vi just ätit chorizo och potatismos
så nu ska jag svänga mina lurvia lite hade jag tänkt.





Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen lite att läsa!!

Hoppas ni är nöjda med shoppingen!

2010-11-15 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0