Diverse att rapportera

Hej hej,
trodde att Tom skulle kladdat in något inlägg idag ...
men inte det!

Idag bakades det nog pepparkakor på aktiveringen på jobbet
för när magen började kurra och förbereda sig för frukost
kom en fantastisk doft genom hela korridoren!
Mmm... pepparkakor.

Sen kom doktorn och det var hans sista dag,
Siv hade bakat en fantatisk smörgåstårta
och lagt räkorna bredvid för min skull!
Så gulligt!

Sen gick dagen och vi for iväg på möte.
När jag kommit hem hade posten kommit och
jag ska alldeles strax... faktiskt idag... skriva på
ett papper så att jag kommer med på LAS-listan!
Jippi!


I Mullsjö är det massa snö.. här är det inte så mycket!





Kommentarer
Postat av: Mamma /Pappa

Grattis till LAS Gumman

Nu håller vi tummarna för jobbet!!!

2010-11-24 @ 08:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0