Älskade fredag

Hej hej,
idag är det fredag!

Jag har varit i källaren och stökat för att mamma och pappa skulle komma med lite möbler som vi ska förvara där, sen har jag promenerat i solen... nej.. inte solen.. i ljuset! Inte i mörkret för en gång skull!!



Jag hittade Teds rullator... tydligen hade det varit jobbigt att få hem colan utan hjul... men klok nog var han att ta dom i korgen... (Ted var glad att jag hittat rullatorn, skrev han på facebook).

Hopp hopp, sen fick jag korvbröd av mamma...
Det fick änderna!


Min kamera är inte så haj... Men djuren blev glada!


Tom hälsar att han jobbat flitigt idag för att tjäna in lite pengar till hushållet.
Tur att min man är kreativ!

Här snöar det... ute alltså!

Nu har min deg jäst klart så nu ska jag baka lite bröd!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill du kan vi göra efterlysning på gammalt bröd oxå...här gäller återvinning!!

2010-11-22 @ 09:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0