Värme

Hej hej,
idag är det 15 grader ute och sol...
och dimma.
Jag trodde på damm, men Tom konstaterde att det var dimma.
Dessa 15 grader känns som 25.
Man blir riktigt varm när man vistas ute.

Nu har vi slängt min bråte!
Puts väck, nu finns det ingen återvändo till att ta tillbaka något!

Sen handlade vi på Coop och pantat våra flaskor och burkar.
Ikväll kommer nog Martin och hälsar på.
Vi ska äta Ćevapčići..
uttala det rätt om ni kan,
jag har tränat i veckor!

Jag hara förresten varit på Huskvarnas marknad.
Jag köpte godis av Gunnar,
det är en standard när jag går på marknad!
Undrar varför man har en marknad på en fredag?
Vore det inte klokare på en lördag?!
Nej, för då jobbar jag!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0