Vård på jobbet, vård på fritiden

Fyndig rubrik va?

Elina jobbar idag, inom vården på Bondberget.

Jag ska åka till Biltema och köpa bilvårdsprodukter så att vi kan underhålla vår fina bil på fritiden ;) Om en stund ska jag åka upp till farmor och Alma också och visa upp underverket. Ska även ringa vicevärdarna från mammas och pappas hemtelefon så att telefonräkningen inte blir så dyr denna månaden. Jag känner att det blir tillräckligt med utgifter ;)



Jag ska ringa angående en garageplats, så att vi slipper ha den ståendes på gatan. Då blir det heller inte lika krångligt att parkera på kvällarna när det är fullt på gatan. Men än så länge har det gått bra att fickparkera. Både jag och Elina kan snart skryta med våra färdigheter att backa in mellan två bilar ;D


Hmm... Kanske ska köpa nåt att underhålla mitt tangentbord med också känner jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0