Upptakten...

Idag finslipar vi på c-uppsatsen inför sista inämningen för handledning. Nästa måndag så ska det slutgiltiga arbetet in till examinatorn. Det är då vi ska hålla allla tummar som går, och några till för att det är så pass bra ändå så att det iaf kan få ett E på varje del som arbetet innefattar.

Man börjar tröttna kanske rejält på allt vad skola heter nu, men som tur är har jag haft en bra kompis att jobba med. Jag skulle tro att 80% av hela arbetet är gjort hemifrån, medans kanske det är motsvarande 20% för andra.

Nu ska vi strax gå och äta.. Kanske blir det på HHJ, HLK, JTH eller IHH :)  Menyerna får bestämma ;)


Ordnade med en ny bakgrundbild till min telefon igår :D Det är inte säkert att alla förstår, men för de som gör det så får de nog sig ett gott skratt ;D






P.S Jag hittade visst en bläddrafunktion i bilduppladdaren, så om vår signatur försvinner Elina så slipper vi ladda upp en ny D.S


Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Hej! allt bra??

2010-05-20 @ 11:26:22
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: eriana

jag gillar htc mobiler.

ska nog köpa det som min nästa mobil tror jag

2010-05-20 @ 11:32:54
URL: http://eriana.blogg.se/
Postat av: Adam

Åh jag skulle också vilja ha en bra kompis att jobba med, den person jag jobbat med passar jag verkligen inte ihop med men vi fick ihop ett arbete ändå (det mesta gjordes hemma hos mig). Gjorde bara det här med att vara skoltrött ännu värre... :/



HTC Hero <3

2010-05-20 @ 11:54:27
URL: http://adasahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0