Semester

Ja... hej hej och hallå!
Här har vi varit vansinnigt kreativa den senaste tiden..
Det här väl bara blivit så!
Fullt ös som sagt!

Jag håller på att skolas in på alla möjliga ställen i kommunen.
Ibland vet dom att jag ska komma och ibland inte.
Tur att jag inte är student i dessa lägen!
Men allt har gått bra!

Snart tar brödet slut här hemma i frysen så imorgon eller troligtvis på torsdag så ska jag baka lite bröd.

På fredag har Tom pokerkväll här hemma..!

Imorgon ska jag väl lyckas klämma in ett till inlägg!






Kommentarer
Postat av: mamma

Ska du komma hem till mig på Fredag Elina??Eller orkar du med Toms pokerhajar??

2010-05-05 @ 16:14:06
Postat av: Tom

Moa kommer också.

2010-05-06 @ 13:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0