Pustaleden

Hej hej,
har precis gjort någonting som jag tänkt göra länge.
Jag har gått pustaleden.
I alla fall delar av den.. det gick stigar kors och tvärs
och ett tag trodde jag att jag vandrat in på något galet ställe.

Men pustade... nej, det gjorde jag inte...
Jag flåsade något grymt och mitt i flåsandet
ringer min chef...
Men jag kunde göra mig hörd i alla fall!



När jag väl hade fått börja gå nerför igen och började uppleva promenaden riktigt fridfull så känner jag mig iakttagen och mitt framför mig så står jag öga mot öga med ett rådjur.
Hade jag haft kameran med mig hade jag fått skrämmande bra bilder... tror jag!

Detta är en promenad jag ska ta igen,
den vackra nauren övervägde helt klart allt flåsande!

Någon som vill följa med?





Kommentarer
Postat av: Z

Hade den inte legat så långt bort hade jag gärna hängt med!

2010-05-31 @ 16:14:33
URL: http://tindrali.blogspot.com/
Postat av: Mormor

Låter som det är mördarbackar, men jag skulle gärna gå med.

2010-06-01 @ 08:21:56
Postat av: mamma

Jag vill oxå gå pusta leden.Kram Mamma

2010-06-01 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0