Mix

Telefonen ringde på BB-avdelningen och en mycket upprörd mansröst hördes i andra änden.

- Jag är på väg med min fru. Hon har bara två minuter mellan värkarna.

- Jaha, är detta hennes första baby?

- Nej, detta är hennes man!


Larsson sitter och läser tidningen under lunchrasten. Han skakar på huvudet och vänder sig till jobbkompisen.

- Här står att avhållsamhet från alkohol förlänger livet.

- Tror du på det?

- Ja, om jag gör! I söndags hade jag inte så mycket som en pilsner hemma och det var den längsta dagen i mitt liv.

 

Hej hej,

nu ska jag göra en mix till dansen.. den förra blev inte alls bra så nu får jag försöka igen.

Hoppas att den blir bättre nu. Annars ger jag upp!

Vårmarknadsmöte idag. Jag tror inte att alls många kommer, vilket är trist,

men jag hoppas på att min förhoppning är fel!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0