Lycklig

Hej hej,
jag har en lycklig känsla i hela kroppen!

  • Jag och Tom har en fin bil.
    Försäkring och garageplats är fixad.
  • Jag har fått jobba på Bondberget idag - där trivs jag.
  • Jag har fått två bokningar med mera jobb.
  • Jag har sett en hare och en fasan.
  • Jag har sett smörblommor och midsommarblomster.
Ja, det är lite som gör mig glad och nu skiner inte ens solen.



Bilden är på några ankbebisar i Mullsjö... förra året.
Jag har ju följt ankbebisarna som kommit i år i Sandra och Martins blogg så nu är jag sugen på att ta en promenad i Mullsjö, runt sjön och se på årets små underverk!

Tom håller på att laga mat, det blir färsk pasta och sås med bacon och lök...
och någon grön krydda!





Kommentarer
Postat av: Syrran

Ah, vi kan gå runt sjön på lördag efter marknad och jobb. Jag vet ju vart de bor! Vi får väl hoppas vi ser dom bara! =)

2010-05-25 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0