Kaos bland högskolans AT-studenter?

Skolans interna nät ligger nere (ping-pong). Detta händer dagen innan C-uppsatsen ska lämnas in (deadline imorgon 08:00).

Hann knappt sätta igång datorn förens första klasskompisen frågade om jag kunde komma in på pingpong. För mig och Aleksandra är det väl ingen större panik eftersom vi inte enbart har vårt arbete sparat på pingpong, men det finns säkert någon stackare som har...

Idag ska vi köpa skor..Mina luktar kattpink och igår upptäckte jag att det dessutom var hål i dem och att sulan släppt..Det var nog några av de sämre skorna jag köpt, för de höll inte speciellt länge.


Piren igår, med oxfilé på planka för mig och Martin, samt en black and white för Sandra. Elina valde en hemmagjord lasagne (hmm...). Gott var det iaf. Sedan gick vi till Twin och beställde varsin drink. Senare blev det en till innan Sandra och Martin tog tåget hem till Mullsjö och vi tog vitlöksexpressen till Huskvarna.


Här sitter de och inhalerar lime, myntablad, is och något alkoholhaltigt.


Ser vi inte lite kära ut iaf? ;)

Tack för en trevlig kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0