Grävari

Hej hej,
nu har jag bakat bröd, det var helt finito, puts väck och slut.
Så till frukost idag blev det rostat bröd.
Köpebröd!
Men det smakade inte illa på något sätt.
Vi kom på att vi inte längre njuter av hemmabakat bröd,
det har blivit vardag.


Ålandskakor med lite variation av Elina. Ätbart.

Nikki har hållit sig vaken under hela bakat,
hon bara gräver och gräver.. Vi har fått ett gräveri i köket!
Jag tror minnsann att hon kommer få träningsvärk.


Grävarkungen. Eller kanske drottningen.
Här tog hon en kort paus och kikade ut.


Nu
ska jag hänga en tvätt, uppmana Tom till matlagning..
... koka potatis.
Och sen ska jag ut och gå.

Har förresten fått ett par dagar till att jobba,
så i nuläget är jag upp i två dagar denna veckan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0